dijous, 29 de novembre del 2007

APARCATS


Estic indignat, senyors, que quedi clar: INDIGNAT. Llegeixo aquesta notícia segons la qual al centre comercial Gran Via 2, han creat el que els periodistes enginyosos han batejat com “aparcamarits” o “guarderia per a homes”, un espai amb sofàs, premsa esportiva i teles de pantalla plana on les senyores “aparquen” els homes que les acompanyen a comprar roba per què no molestin.

Però què s'han cregut? És absolutament ofensiu que tractin els homes com a goril·les insensibles, únicament interessats en jeure al sofà a mirar la tele i llegir l'Sport. Què es pensen? que no som capaços de gaudir d’una tarda de compres? Que per ser homes no ens poden agradar la roba i els complements? Tant simples i primitius ens consideren?

Aquest ultratge al gènere masculí constitueix una discriminació sexista en tota regla, així de clar. Què dirien moltes dones si als camps de futbol o als concessionaris de cotxes posessin uns “aparca-dones”, amb revistes de cor, telenovel·les i tallers de cuina i punt de creu, eh, eh? Què dirien? Tolerarien una ofensa masclista d'aquest calibre?

Ehem...

Vale, va, m'heu enganxat, ja he dit prou parides, seré sincer: EM SEMBLA UNA IDEA COLLONUDA.

A CAP home que es vesteixi pels peus li agrada mirar aparadors, aguantar perxes, menjar-se els mocs a la porta de l'emprovador, anar a buscar una talla més, i tota la merda que comporta acompanyar una dona a comprar roba . Aquesta és la puta veritat.

Així que espero que aquesta magnífica iniciativa s'estengui ràpidament a tots els espais comercials de la ciutat, si bé proposo unes millores per fer-ne un espai més acollidor:

  • Espai de degustació d'embotits, formatges i vins.
  • Accés gratuït a internet per poder connectar-nos al youtube, als blogs dels col·legues i a pàgines marranes.

I que li donin pel sac a l'Adolfo Domínguez.


13 comentaris:

Afontcu ha dit...

Tio, estic totalment d'acord.

Pensava el mateix quan feien aquell anunci que sortia un tio obrint un paquet de noséquè i anava dient les taules de multiplicar, i se sentia una veu que deia "enhorabona nois, ja podeu fer dues coses a l'hora".

M'agradaria veure què passaria si es fes un anunci on sortís una dona aparcant malament, per exemple.


Això sí, tot i això, estic a favor de la idea d'instalar uns sofàs amb un ordinador i internet als pàrkings!

cargol ha dit...

Quan he començat a llegir m'he espantat...sort que és un home amb seny.

Volem wifi a les grans superficies per mirar pàgines marranes!!

Anònim ha dit...

Ejem... a mi m'agrada anar a comprar roba amb la senyora :( En el fons, soc homosexual d'esperit.

Vier ha dit...

Les teves propostes fan que aquesta guarderia masculina sembli una idea fantàstica. Igual hi aniria sense haver de comprar res i tot.

mrpage ha dit...

Home, un servei de massatge thailandés tampoc hi faria cap mal...

sombretti ha dit...

I ja posats, una barra de bar amb un cambrer amable no hi estaria de més.

Itf ha dit...

Jo només hi aniré quan estigui disponible l'embutit. La premsa esportiva, la televisió i els sofàs ja els tinc a casa.

yinyang mason ha dit...

Tot i això, has donat un argument boníssim: què passaria ara si al Camp del Barça posessin un 'aparcadones'?

c.e.t.i.n.a. ha dit...

Ja els hi està bé per anar de compres amb las seves dones en lloc d'anar-se al bar amb els amigotes.

mrpage ha dit...

Hay alguien??

drapdecuina ha dit...

Acabo de descobrir el teu blog i està de puta mare, he rigut molt. El post dels familiars de Bitem genial. Felicitats!
Jo tinc un blog però no és tant graciós.

http://drapdecuina.blogspot.com

Itf ha dit...

Torna!!

Anònim ha dit...

has acabat d'escriure al blog? en fas algun altre? noi, dóna senyals de vida, que se't troba a faltar. En tot cas, espero que estiguis bé company!