divendres, 20 de juliol del 2007

EFECTE REBOT

De vegades una idea, una situació o una imatge fa que et vinguin al cap, de forma inesperada, pensaments desagradables com, per exemple, Arantxa Sánchez Vicario.


Ahir, l'impacte d'unes imatges va provocar un efecte boomerang al meu cervell i vaig recordar-la trotant com una vedella per la pista, amb la canellera de la rojigualda i bramant a cada cop de raqueta com si li arrenquessin un pèl de les patilles.

El seu joc gris, sense estil ni màgia, es basava en allò que els periodistes esportius del moment en deien “garra”, “coraje” o “espíritu de lucha” , és a dir, fotre canyardos al fons de la pista fins que l'esgotament de la contraria li feia cometre un error.

Vaig rememorar amb esgarrifances el seu insofrible parlar pijo i els reportatges “entranyables” que li feien a la tele amb la boca-piano de la seva mare i els gossos-rata que li van regalar i que va batejar amb els originals noms de “Roland” i Garrós”.

Em vaig estremir en recordar la seva cara de pa de quilo, granelluda i amb borrissol incipient i la seva silueta de bústia de correus, que li conferien un físic especialment desagradable.

I bé, us preguntareu quina impactant imatge ha provocat aquest brutal efecte rebot en el meu cervell, oi?, doncs la resposta és aquesta:

MARIA SHARAPOVA



Sí, amics, ahir vaig patir el que es podria qualificar com associació d'idees antònimes: Un pensament et recorda el totalment oposat.



Crec que les imatges deixen prou clar el que volia dir.

15 comentaris:

sombretti ha dit...

Doncs a part de que una és rossa i l'altra morena, tampoc hi veig tantes diferències...

mrpage ha dit...

Vosté té un problema greu. Espero que no arribi el dia en que li vingui al cap Monica Bellucci i per el seu Efecte Rebot, de cop, no pugui deixar de pensar en Margarida Minguillón.

Afontcu ha dit...

Collons amb la Sharapova...i què passa amb la Kournikova?!!?!

Anònim ha dit...

Que bona està la Sharapova...

Pansete ha dit...

Doncs la Arantxa es va arribar a casar. I ho va fer amb un home! I no treballava a la ONCE!
L'amor, però, va durar poc. Em sembla que no van arribar als dos anys. Una durada, sense dubte, excessiva.

Anònim ha dit...

Genial !!! Com sempre !!!

A mi m'agrada també molt la Dementieva !!!
Però la gorda és española, y debemos celebrar sus éxitos.

Diarreamental

Marc ha dit...

Conec el que es va casar amb l'Arantxa, i ara és el company de la Melero. No vull valorar més. Per cert, que la Vicario ha fet un "canvi radical" d'imatge, i ho dic seriosament. N'hauries d'actualitzar le fotos. Pel que fa a les comparacions, em ve a la memòria aquell "pps" (o com es digui) que corre per internet i que compara la infanta Elena amb la de Suècia. Sense comentaris!

set sota zero ha dit...

Home, Marc, radical, radical..., pel meu gust, segueix sent un cardo

Eva ha dit...

vaja, ara resulta que les esportistes han d'estar bones i ser guapes,.


sincerament em sembla molt trist que pensis això, si critiques a la arancha sanchez vicario pel seu joc em smebla de puta mare, pe`ro qui ets tu per criticar-la pel seu físic? a cas té alguna rellevància el seu físic? és/era tenista no model.

Pot ser pija, pot ser mala jugadora, pot fer-te ràbia però sincerament fotre't amb el seu físic em sembla tant cutre....


la veritat, elt eu bloc m'acaba de caure als peus.

set sota zero ha dit...

Bé, Eva, em sap greu que pensis això i que t'hagis sentit ofesa, però com saps aquest blog és, diguem-ne, satíric, només pretenc riure una estona i posats a riure, perquè no del físic? Si un és pijo, antipàtic o curt de gambals ens podem ficar amb ell, però no podem fer conya amb el físic de ningú? (i no estic parlant d'un defecte físic important, duna discapacitat, si no del gust estètic de cadascú). Segur que tu mai has rigut de ningú amb les orelles grosses o un pentinat ridícul? Les carícatures no accentúen, per riure, els trets físics dels caricaturitzats?
Riure és sa.

Eva ha dit...

I tant que riure es sà i riure del físic no és pas dolent, però hi ha formes i formes de fer-ho, i personalment considero que dir "Em vaig estremir en recordar la seva cara de pa de quilo, granelluda i amb borrissol incipient i la seva silueta de bústia de correus, que li conferien un físic especialment desagradable." és de mal gust i aquí de sàtira jo no en veig, la sàtira té trets humorístics i aquí basicament l'únic que veig és el desprestigi d'una persona a través del seu físic i si filem prim fins i tot podriem considerar rancia i masclista la teva entrada, però no val la pena entrar en detalls.

set sota zero ha dit...

El bon o mal gust d'una broma és quelcom totalment opinable. Ara bé, la intencionalitat amb la que he fet el post només la sé jo i et puc assegurar que no ha estat desprestigiar ningú sinó simplement fer broma. Res més.

mrpage ha dit...

Crec que files molt prim Eva. Simplement és un comentari grotesc d'un físic tirant a lleig. No jutja a ningú, simplement fa broma i tots em fet broma sense mala intenció de físics lletjos o, simplement, poc afortunats. Qui estigui lliure de culpa que llenci la primera pedra.

Agafa-t'ho per el costat que no crema, Eva...

sombretti ha dit...

Però a veure, si l'Arancha és més lletja que pegar a un pare, no ho podem dir? i els que hi estiguem d'acord, riurem i en farem regocijo (regocitge?), i a qui no li faci gràcia, que no rigui, però que ens deixi riure als demés. Òstia, és que estem en un temps en que sempre ha de sortir algú a censurar els demés... ja n'hi ha prou, no?

ARANCHA GORDA Y FEA!! ÑAÑA ÑAÑA...

Pansete ha dit...

A mi tampoc em fa gràcia que la gent es rigui del meu físic. Per això surto al carrer amb aquesta borsa al cap, que és el que haurien de fer molts i moltes.