dilluns, 9 de juliol del 2007

FENÒMENS PARANORMALS

"Passin, senyors, aquí s'explicaran coses més rares que el meu careto"

Hi ha qui atribueix al País Valencià un especial magnetisme per als crims i els fenòmens estranys i obscurs. Certament, aquests dies que he triscat per allà, he estat testimoni directe de diversos fenòmens inexplicables per la ment humana. Vegem-ne uns exemples:
  • Constantment se m'apareixien individus amb samarretes amb l'inscripció FBI i subtítol “enginyós” tipus; Fabulous Body Inside, Fashion Beauty Inside, Female Body Inspector. Inexplicablement no en vaig veure cap amb el subtítol Filldeputa Bastant Idiota.

"sóc ditxaratxeru"
  • No sé si vaig sofrir una al•lucinació, però vaig veure el Carlos Segarra, cantant de Los Rebeldes, amb un barret de cow-boy de, com a mínim, 40 centímetres de diàmetre, fotent-se una paella a 34ºC. a l'ombra. Li regalimaven gotes de suor del tamany d'una llimona. La closca d’aquest paio és capaç d’aguantar temperatures infernals: Aquest tio no és humà.
"No em trec el sombrero ni per cagar, què passa?"
  • A tots els restaurants on he anat, el cambrer m'ha tractat de “caballero”, fet que em fa molta ràbia i em posa molt nerviós. Casualitat?
  • Passejant per Dénia, vaig entrar a la llibreria més sinistra del món. La selecció de títols exposats era terrorífica, com demostra el fet que el llibre més destacat era l'escrit per l'Asha Miró i la seva negra. Una llibreria així no pot funcionar com a negoci, segur que era una tapadora d'alguna activitat fosca.
Literatura selecta
  • Em vaig perdre amb el cotxe per una urbanització i em vaig veure envoltat de cases molt estranyes, amb la peculiaritat que totes tenien enganxades a la paret de l'entrada, amb lletres de rajola ceràmica decorada, missatges incomprensibles i inquietants com “Villa Paquita”, “Villa Los Geranios” o “Villa Mon Amour”. Vaig sortir corrent. Vaig tenir por.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Veig que ha tornat, senyor sotazero. Jo, el que no acabo d'entendre, és que feia vostè per terres valencianes, però veig que ha valgut la pena de debò. És maco veure com pensen aquest del sud desenvolupat intel·lectualment.

Eva ha dit...

si fa por si tot el que expliques especialment això del carlos segarra...tot i que el tema de les villes....posa els pels de punta! jejeje

sobre l'estrés flogaire....no estresa la veritat, per mi és entretingut suposo que si t'ho rpens com una obligació i estàs pendent de qui et posteja i qui no si acaba cansant però si t'ho prens com el blog que no es res més que un etreteniment...

mrpage ha dit...

Jo no entenc la gent que dina en terrasses mentre sua. Amb lo bé que s'està a dins amb l'aire acondicionat.

Afontcu ha dit...

El de la primera foto que has posat no s'anomena per casualitat tio1.jpg no????jajaja!
Visca la Inciclopedia :D

Anònim ha dit...

Amb el filldehiena que tenen de president, no m'extranya res.
Per cert, no vas veure el típic cinquantanyero fofo amb semarreta imperi?
Diarreamental

set sota zero ha dit...

Adri: La foto d'aquet paio la vaig treure posant "fenòmens paranormals" a la cerca d'imatges del google, és el quart resultat. Gràcies per donar-me a conèixer l'Inciclopedia, és boníssima! He vist que allà aquest tio1.pjp és famós.

DM: En vaig veure una quants, completaven el seu vestuari amb uns pantalons curts pujats fins just per sota de les tetes i xancletes putrefactes

Marc ha dit...

Doncs jo vaig passar pel costat de Marina d'Or amb l'Euromed un gèlid desembre i el cert és que vaig tenir una sesació de Twilight Zone, semblava que hi rondés l'espectre de Luis Aguilé!

Unknown ha dit...

Asha Miró no ha llegit Montecristo.

Pansete ha dit...

A Endogàmia ho tenim clar: sempre ens quedarà València (com a destí pendent de vacances).