dimecres, 21 de març del 2007

KAMIKAZES " A MUCHA HONRA"

Clickeu la foto per ampliar-la


Aquesta conversa, més o menys, la van tenir, ahir, dos companys de la feina:

- Els Mossos són uns cabrons. El dissabte, tornant de Llafranc, em van fer la foto, colla de malparits!

- Són pitjors que la Guàrdia Civil. Van a fotre!. Ara han col•locat radars per tot arreu, has d'anar a pas de tortuga o l'has cagat. L'últim cop, a més dels 300 euros, em van fotre 4 punts del carnet i no pensis que anava follat, anava a 160 i no hi havia massa trànsit.

- Això és afany recaptatori! El mecànic m'ha dit que m'instal•li un anti-radar. Diu que amb dos o tres cops que et faci servei ja l'has amortitzat.

- Jo ja en tinc un, me'l vaig fer posar arrel de la multa. Va bé, però només t'avisa dels radars fixes, els mòbils no els capta.

- No!, a mi el mecànic me n'ha recomanat un d'aquells que bloqueja la senyal i quan et fan la segona foto ja has pogut reduir.

- Ah! Però aquest és il•legal. Si t'enganxen et cau el pèl.

- És qüestió de portar-lo ben amagadet. El meu cunyat el té i diu que va de puta mare. Va de Rupià a Barna en 50 minuts i tan tranquil, tu. No ha tingut mai cap problema.

- Doncs mira, potser me'l poso! És que no hi ha dret, tu! No hi ha dret!

Són dos tios normals. Educats. Amb estudis. La veritat, no m'imagino aquestes dues persones, mantenint aquesta altra conversa:

- Collons! Cada dia està més complicat mangar al supermercat. Els molt mamons han posat vigilants per tot arreu.

- I càmeres! Mira, l'altre dia em vaig amagar un trist paquet de salmó fumat sota el jersei i el segurata em va enganxar. Ja no es pot afanar tranquil, no en deixen passar ni una.

- El meu cunyat s'ha comprat un aparell per desactivar els sistemes antirrobatori de la roba i dels codis de barra. Es fa un fart de trincar al Corte Inglés! N'està molt content!

No vull donar cap lliçó moral, sinó més aviat fer una reflexió sobre comportament social. És la següent:

Perquè la gent és tan imbècil?

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Genial post !
Et felicito un cop més!
També caldria parlar dels malnascuts que van a tota pastilla pels carrers de ciutats i pobles !
Amb el teu permís, en parlaré al meu blog. Per cert, hi penjat més coses!
David
Excels creador de Diarreamental.nireblog

Anònim ha dit...

Per cert, jo segueixo treballant en el meu post, has vist el del partit polític i el d'en monty Burns ?

David
Diarrea Mental

mrpage ha dit...

A veure, hi ha llocs que marca 50km/h i es d'escàndol. És exageradament baix.

En la majoria de casos cel·lebro que posin radars i vagin caçant tots els xalats com els que exposes aquí.

Bon post i bona comparació!!

Anònim ha dit...

No és ser imbècil. Per a molts, el cotxe i conduir és més que desplaçar-nos. Anar a 160 amb un, per exemple, Alfa 156 2.0TS en carretera sense o amb poc trànsit (cosa habitual en les comarcals de l'interior) no és gens perillós i és una delícia. Ara bé, anar a 180 amb un Passat TDi per l'AP2 sí que és de gilipolles, doncs poses la teua vida en perill i la dels demés. S'ha de saber distingir les situacions.

set sota zero ha dit...

És cert que depèn de les circumstàncies i hi ha trams en que hauria de permetre's una major velocitat a la fixada actualment. Jo al que em refereixo és a la paradoxa que suposa que, persones que s'avergonyirien profundament si haguessin de reconèixer que han mangat un iogurt al caprabo reconeguin obertament conductes imprudents, que poden posar en perill a d'altres i es quedin tan amples. Crec que qui s'instal·la un anti-radar va amb la idea de saltar-se tots els límits.

Anònim ha dit...

No cregui. Jo conec algunes persones que en duen d'antiradar. Per començar, aquests gadgets són cars, amb un valor que oscil·la entre els 2000 i 6000 euros, solen dur-los viatjants, i la intenció és que no et caiguin multes per anar a 140. Amb un Mercedes E-Class no s'aprecia diferència visual entre anar a 120 i 140, i a 160 vas sobradíssim en tots els aspectes.

Però clar, jo entenc la mala imatge que donen els fitipaldis que no saben anar a menys de 180 amb el Seat Leon TDI sigui la situació que sigui...

Anònim ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

S'hauria de suprimir (per comptes de comentaris) de les carreteres a qui creu que és una delícia anar a 160 per carreteres comarcals, on també hi ha vida, ciclistes, caminants, corredors, animals...

Diarreamental
un espai lliure