dimecres, 19 de setembre del 2007

PATERNITAT

Hola, amics! Com alguns ja sabeu, l'endemà d'escriure el darrer post va néixer la Júlia, la meva segona filla. L'Aina té 15 mesos, així que ja us podeu imaginar perquè he trigat tres setmanes en tornar a l'activitat blogaire.

Hi ha gent que quan veu que tens dues nenes amb tan poca diferència d'edat, et mira amb cara de commiseració i et diu: “que valents!”. En realitat estan pensant “que pringats!”. Potser sí que sóc un pringat, però, en tot cas, sóc un pringat feliç.

Així que us animo a tots els que us ho estigueu rumiant i no us acabeu de decidir, a provar l'experiència de la paternitat. I no només perquè algú ens haurà de pagar la merda de pensió quan siguem vells.

Això sí, adverteixo que té efectes secundaris i passes a fer coses molt rares, com:

  • Gastes molts més diners a la farmàcia que en bars, restaurants, cinemes i tota la resta d'oferta d'oci junta.
  • En qualsevol moment et pots trobar parlant amb veu de retardat mental, dient coses absurdes, fent ganyotes lamentables i cantant les cançons més ridícules.
  • Un dissabte a les vuit del matí pots estar col·locant-li les ulleres al Míster Potato o flipant amb les històries surrealistes dels Teletubies.
  • Fas a gust tasques com netejar caca o treure mocs.

Sí, amics, jo abans també em gastava la pasta en cubates


Quatre leuros em va cascar una gitana per un puto tros de plàstic ple d'aire en forma de canari cabezón. Els vaig pagar a gust.

Bé, potser si us animeu a seguir el meu consell, d'aquí a nou mesos i uns quants dies, ullerosos i arruïnats, us estareu cagant en mi i en tota la meva família. Però quan al cap d'uns quants dies més el vostre cadell us agafi fort el dit, us somrigui i digui “papa”, pensareu: “Quanta raó tenies, hòstia!”.


16 comentaris:

Marc ha dit...

Reitero: espero que sigueu molt feliços amb aquestes dues preciositats, us ho mereixeu! Per cert, on vas comprar el piolín inflat? En vull un per a mi!

Pansete ha dit...

Moltes felicitats, amic!

Anònim ha dit...

Ai, la paternitat... cau molt lluny quan tens 21 anys i 9 mesos.

Fent càlculs, amb la criança d'un fill (20 anys) et deixes l'equivalent a un Ferrari més revisions.

Jo, com a molt en tindré un, i la idea és criar un ser exactament igual que jo per a perdurar el meu llegat.

Tot i aquestes consideracions, el felicito i li dono molts ànims, els necessitarà.

mrpage ha dit...

L'enhorabona company!!

Tot i el que ens has dit, encara no m'has convençut. Jo de moment els nens m'agraden 5 minuts, més ja m'embafen. Tot i que suposo que si són teus és diferent...

Bé, felicitats de nou! I espero que tot i la feinada que se't gira, puguis passar pel blog sovint.

jair d ha dit...

felicitats, mestre.

Afontcu ha dit...

Lo Gené ha dit...

Ai, la paternitat... cau molt lluny quan tens 21 anys i 9 mesos.



Òstia, doncs jo en tinc 17 i 1 mes jajajaja...
Wenoooo noiii! moltes felicitats.....Aicò sí, que no sigui excusa per no publicar més eeeh!! no ens passem!! encara que ja ens imaginem que deus anar molt de cul :)

sombretti ha dit...

Felicitats companyer!!!!

I què me'n diu de veure 50 vegades el mateix dvd, fins a saber-s'el de memòria??

set sota zero ha dit...

Moltes gràcies a tots!
Marc, El piolín li vaig comprar a una gitana a la fira de Bellvitge, però l'aire es va perdent i en pocs dies queda anorèxic.
Sombretti, i tant. És trist que davant la típica pregunta de quina és la peli que has vist més cops hagi de respondre que el "preparats, llestos, ja!" dels Teletubies.

Pansete ha dit...

¿És veritat el que diuen, que els Teletubbies s'inspiren en l'obra del finat Ingmar Bergman?

set sota zero ha dit...

Això no ho sé, mai m'he tragat una peli sencera de Bergman.Això sí, al teletubies hi surten coses força inquietants, per exemple, els teletubies reben ordres a través d'ún tub-altaveu, d'un ésser omniscient, que sap tot el que van a fer i els fa fer el que vol. Tot teletubilanda està ple d'aquests tubs, que apareixen qual periscopi en qualsevol moment.missatge subliminal? Pensem-hi

Unknown ha dit...

L'enhorabona!

Dos consells:

-No els compri mai una moto.
-No les deixi sortir vestides així de casa.

Val, potser no són consells immediats, però seràn útils en el seu moment.

Vier ha dit...

Moltes felicitats!

Molt bo això de la veu de retardat mental.

"Ashupushuxixuxu"

:-D

yinyang mason ha dit...

Te n'adones de què tot el que guanyes t'ho gastes en ties?

Anònim ha dit...

moltes felicitats, espero que segueixis tenint temps per escriure posts. Aquest, de nou, també m'ha fet riure. "canari cabezón"... jejej.

Jobove - Reus ha dit...

felicitats, ser pare és la cosa mes maravellosa del món

Salut des de Reus

Anònim ha dit...

Digues-li al tiet C., a veure si s'anima...
Que pensi que acabarà pringant igual amb les nebodes que ja té i els/les que encara puguin venir...